Відкритий лист про педагогічних працівників позашкільної освіти Голопристанщини. - 2017 року

Доброго дня шановні колеги!

Хочу ще раз сказати добре слово про талановитих людей, що живуть на Голопристанщині!

Нещодавно для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів обслуговуючої праці  Херсонської академії неперервної освіти Херсонської обласної ради на базі кафедри дизайну Херсонського національного технічного університету, було організовано практичне заняття, майстер – клас за темою: «Проектні технології: систематизація інформації за допомогою сучасних методів навчання».

У практичній частині педагогам області було запропоновано виготовити власні лепбуки за обраною темою. А чи знаєте ви, шановні колеги, що таке лепбуки? Уперше з ними я познайомилась на Голопристанщині, коли мала можливість відвідати Голопристанську районну станцію юних техніків та Новозбур`ївський міжшкільний навчально – виробничий комбінат. У цих закладах працює методист Новікова Анна Олександрівна, яка протягом декількох років активно займається їх створенням й упровадженням в освітню діяльність. Це молодий, талановитий педагог, яка є надзвичайно креативною і високопрофесійною. То ж ми запросили Анну Олександрівну  поділитися досвідом.

Основна ідея полягає в тому, що лепбук представляє собою тематичну папку, в якій розміщено матеріал у різних рубрікаторах. А тепер спробуємо охарактеризувати дидактичні можливості лепбуків, що  є надзвичайно корисними як для дітей , так і для вчителів:

1. Діти можуть створювати лепбуки до власних творчих проектів, за різними темами шкільних предметів.

2. Учитель може розробляти тематичні лепбуки для використання, як роздатковий дидактичний матеріал, для певних технологій, за темами програми, наповнюючи історичними відомостями, теоретичним матеріалом, фото та натуральними зразками, схемами, контурними  малюнками й т.д. й т.п.).

3. І врешті решт – лепбук можна виготовити як універсальний шаблон для творчого проекту, в якому буде розміщена абсолютно вся інформація за етапами проектування. Як вам таке? Дуже, на мій погляд, прогресивний напрям у розвитку дидактичного супровіду технологічних уроків та систематизації тематичної інформації.

Від свого імені та від імені ще 24 вчителів, учасників майстер – класу, висловлюю найщиріші слова подяки Новіковій А.О. за те, що нові цікаві творчі ідеї група з легкістю втілила у життя, і чотири розроблені теми: «Кардмендинг», «Фоаміран», «Лялька мотанка», «Фетр»  для уроків з обслуговуючої праці мої колежанки повезли у свої навчальні заклади і будуть ділитися досвідом у своїх районах. Дуже приємно, що на сьогодні маємо можливість висвітлити передовий досвід педагогів Голопристанщини  на всю область.

Більше фото за темою висвітлено на фейсбуці: сторінка Голопристанської районної станції юних техніків.

 

Завідувач науково-методичної лабораторії технологій

КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

кандидат педагогічних наук 

Галина Гаврилюк

З ВИГОТОВЛЕНИМИ ЛЕПБУКАМИ МОЖНА ПОЗНАЙОМИТИСЯ НА СТОРІНЦІ  У РОЗІДІЛах Зроблено нашими руками або Методична скринька